Neprevăzutul | The unforseen

Aha, există. Şi, da, se poate administra cu bine, dar trebuie să te concentrezi puţin pentru asta…

Am zis că va fi o săptămână grea, dar m-am referit atunci doar la cantitatea de muncă pe care o am de îndeplinit până la sfârşitul acestei săptămâni. Nimic mai mult… pentru că nu ştiam ce mă mai aşteaptă.

Suntem între prietene aici, aşa că nu mă voi sfii să povestesc: marţi dimineaţă m-am trezit cu nişte dureri de burtă cum nu am mai avut de mult, mult timp. Da, acel tip de dureri de burtă, pe care doar noi, fetele, le cunoaştem. Nimic nou sub soare, doar că, pe măsură ce timpul trecea, durerile se înteţeau, analgezicele nu-şi făceau niciun efect, nici antiinflamatorul. Totul a culminat, pe la prânz, cu… vărsături. După care am căzut într-un somn vecin cu moartea, din care m-am trezit ca lovită de tren. Culmea e că, deşi marţi a fost o zi cumplită, mi-a compromis tot programul de lucru şi am petrecut-o mai mult la toaletă 😦 , m-am ţinut de meniurile din program şi seara, când lucrurile au început să revină la normal, am făcut şi antrenamentul de tonifiere! Toate astea pentru că ştiam ce urmează: cântărirea de miercuri dimineaţa… Ştiam că nu am cum să văd o greutate reală (de regulă, din cauza retenţiei de apă, cresc cu 1kg la cântar în acea perioadă a lunii), dar m-am gândit că sportul oricum ajută să circule apa prin organism… Am fost plăcut surprinsă să constat că după exerciţiile de marţi seară m-am simţit mult mai bine, mai puţin moleşită şi balonată.

Din păcate miercuri, pe cântar, nu am văzut decât o scădere de 100g 😦 Adică 71.9kg. Ştiu prea bine că nu e greutatea reală, ştiu prea bine că ar trebui să mă bucur că totuşi mi-a arătat cu minus, deşi de obicei e cu plus, ştiu la fel de bine că cifrele nu contează… dar tot a fost descumpănitor. Nu însă suficient cât să mă facă se renunţ… de tot. Adică am continuat să mănânc corect pe parcursul zilei, atât doar că nu am mai făcut exerciţiile cardio aferente zilei de miercuri. Am sacrificat asta pentru că a trebuit să recuperez cu munca ce nu putusem să fac în ziua anterioară, iar seara am gătit o cantitate mai mare de mâncare, ca să stau liniştită în zilele următoare şi să-mi văd de lucru (şi de antrenamente!).

Azi, colac peste pupăză, a început să ningă. Deja s-a aşternut binişor, ceea ce pune un mare semn de întrebare asupra alergatului cu M în weekend. Oricum, sunt hotărâtă: voi considera ziua de ieri (miercuri) ziua de odihnă din săptămână, aşa că azi voi continua normal, cu tonifiere, vineri şi sâmbătă normale, conform programului, iar duminică, în loc de odihnă, voi face şedinţa de cardio de la care am absentat ieri. A, şi cel mai fain e că sâmbătă ar trebui să sosească şi monitorul meu cardiac! Mă încântă deosebit ideea că aş putea să-mi monitorizez super antrenamentul de sâmbătă 😉 Să vedem cum ard caloriile, zic! La treabă, aşadar…

Mâncarea e pregătită | Food is ready

Yup, there is such a thing. And, yes, you can manage it through perfectly fine, but you need to focus a little bit…

I said it would be a hard week, but then I was only referring to the tons of work I have to finish by the end of this week. Nothing more… because I had no idea what was waiting for me.

We are among girlfriends here, so I won’t go shy on telling the story: on Tuesday morning I woke up because of the terrible pain I felt in my tummy . Yes, that kind of a tummy ache, the kind that only we, the girls, know. Nothing new here, only that, as time was passing by, the pain was intensifying, the pain killers were doing nothing, same with the anti-inflammatory. The horrible peak was for me to reach around midday, when I basically… vomited. After that, I went to bed and fell asleep like a log, and when I woke up I felt as if I had been hit by a truck. I find it amazing that, even if I had had a terrible day, it ruined my entire working schedule and everything, I stuck to the menus in the program, and that evening, when things began to settle, I even did my toning workout! All these because I knew that the next morning was the weigh in… I knew I won’t see an accurate number (because of water retention, I usually weigh in one kilo over my real weight on that particular time of the month), and I thought that sport helps the water run properly through one’s body… I was quite happy to see that working out helped me feel better that evening, less apathic and bloated.

Unfortunately, Wednesday the scales showed only 100g loss 😦 This brings me to… 71.9kg. I know, I know: I should be happy that, alas, it’s a loss during TTOM, I know that the numbers don’t matter… but it was disappointing nonetheless. Not enough, though, for me to give up… entirely. What I mean is that I continued on eating from the program, but I didn’t do the cardio workout assigned for yesterday. I put it aside in order to be able to finish the work I wasn’t able to do on Tuesday, and at evening I did a big cook up, so that I’d be able to be relaxed the rest of this week and do my work (and my workouts!).

Today, what a surprise: it snows :/ Now I wonder if  M and I will do any running this weekend… Anyway, I’m pretty focused: I will consider yesterday (Wednesday) my rest day, so today, Friday and Saturday I will continue as the program tells me to do, and on Sunday I will do my cardio day, which I skipped yesterday. The sweet thing is that on Saturday my HRM is due to arrive! So, who knows, maybe that will be my very first SSS with an actual count of the calories burnt 😉 Burn, babies, burn! So, back on track, I say…

O părere la “Neprevăzutul | The unforseen

  1. ooo! all that pretty snow! and there is a supposed heat wave here in Brisbane! (it is always hot though 😉 ) I hope you love your HRM! I really love mine. Nonetheless, you can do this! 🙂

Lasă un răspuns

