Pa pa, săptămâna 2! | Bye bye, Week 2!

Clătite - vedetele săptămânii | Pancakes - this week's stars

Clătite – vedetele săptămânii | Pancakes – this week’s stars

Duminică am repetat micul dejun de săptămâna trecută | This Sunday I went for the same breakfast we had last week

Duminică am repetat micul dejun de săptămâna trecută | This Sunday I went for the same breakfast we had last week

 

E deja luni, adică prima zi din săptămâna 3, dar mă simt datoare cu un mic bilanţ al celei de-a doua săptămâni. După cum m-am văitat deja, nu a fost o săptămână prea liniştită, dar sunt mândră de mine că am reuşit să mă menţin pe linia de plutire în ciuda vicisitudinilor 🙂 Adică am recuperat antrenamentul de miercuri (declarată ad-hoc zi de odihnă) duminică, m-am ţinut de meniurile din program 95% (am fost nevoită să schimb de vreo două ori reţeta, dar am respectat conţinutul caloric)…

Aşadar, din partea cântarului nu am avut cine ştie ce satisfacţii săptămâna asta. Frustrant, dar lupta continuă! Cu mâncarea am stat bine, deşi am început să fiu cam neglijentă cu număratul caloriilor, iar asta mă sâcâie, pentru că simt că pierd controlul. Ca să fie mai clar: respect reţetele din program, numai că nu calculez câte calorii îmi rămân până la 1200 şi nici evidenţa gustărilor nu o ţin. Cu alte cuvinte, sunt în ceaţă dacă întrunesc au ba această ţintă zilnică. E posibil să fi mâncat în unele zile 200 cal peste, în altele sub… E enervantă şi demoralizantă această bâjbâială, aşa că am de gând să iau măsuri: săptămâna asta ne întoarcem la numărat.

Nu de alta, dar am avut o mică revelaţie: de vineri îmi monitorizez exerciţiile fizice (da, aleluia, în sfârşit am un monitor cardiac şi acum ştiu exact cât anume consum la fiecare antrenament! Slăvit să fie Domnul Soţ :D) Şi am remarcat că un antrenament obişnuit de-al meu înseamnă o ardere de aproximativ 700cal! Asta în zilele normale! Nici nu mă mir că îmi venea să mănânc somnul cu polonicul… Aici e buba: dacă am mâncat prea puţin şi am exagerat cu consumul caloric prin sport, nici nu am cum să mă aştept la minuni din partea cântarului… Corpul meu e în stare de şoc, nu? Sunt extrem de bucuroasă că pot vedea concret acum cât anume ard prin sport. Planul e să stau în zona 500 cal în zilele normale, respectiv 1000cal sâmbăta, la SSS, şi să fiu mult mai atentă la numărul caloriilor din mâcare.

Aşadar, să înceapă o nouă săptămână, cu forţe proaspete!

……………………

I’m writing this on Monday, the first day in Week 3, but I feel I must do a brief recap of the 2nd Week of 12wbt. As you already know from my whining in the previous post, this week hasn’t been a nice one. But I am quite proud of myself – I managed to keep everything in a normal frame, despite the obstacles 🙂 I did on Sunday the training I was supposed to do Wednesday (which I suddenly declared rest day), I followed the menus in the program 95% (there have been 2 times when I had to change the recipe, but I stuck to the same calorie value)…

Bottom line, the scales didn’t bring any joy this week. It is frustrating, but the fight goes on! I am OK food-wise, but I noticed I am beginning to be more ‘relaxed’ (not in the good way) when it comes to counting the calories. This is really annoying, because I feel I’m losing control. To be more precise: I follow the recipes in the menu, but I don’t calculate anymore how many cals left till I meet the 1200 mark. Of course, I don’t count the calories in my snacks either, I just estimate those. And all this brings me in a fog… I’m not sure if I reach that 1200cals target – it can be that some days I’m 200cals over, some days under… This uncertainty is really tricky, so I’m going to do something about it: back to discipline, back to counting the calories!

I got this light bulb above my head at the end of this week: since Friday I monitor my workouts (yes, hallelujah, I finally have a heart rate monitor, and so I know exactly how much I burn at every session! Praise Mr Husband for that :D) I noticed that my regular workouts burn about 700cals – in the normal days! No wonder I was longing for mooore sleep… Here’s the catch: if I ate less than I was supposed to and I consumed too many cals per day through sport, it’s no surprise that my weight stays the same… My body is in shock, right? I am so glad that now I can finally see how much I actually burn when exercising. The plan is to stay in the 500cals area on a normal day, and 1000 cals on SSS. Plus to count the calorie intake diligently.

Let the new week begin now, I am ready!

 

Lasă un răspuns

