Plan

OK, weekendul ăsta e o provocare şi jumătate pentru mine. O să fim pe drum două zile, aşa că nu am de ales – trebuie să planific totul cu mare grijă, din timp. Nu că aş sta prea bine cu timpul, dar planificarea şi organizarea ajută!

O problemă cu care m-am confruntat săptămâna asta a fost „lichidarea de stoc” 🙂 Vom pleca pentru 4 săptămâni şi frigiderul o să fie scos din priză. Aveam o grămadă de mâncare deja făcută şi congelată şi o mulţime de legume pe care am încercat să le consum cât mai inteligent cu putinţă de-a lungul acestei săptămâni. Din păcate, asta a însemnat că nu am mai gătit nimic din meniurile săptămânii 3, cu excepţia micului dejun, care coincidea cu ce aveam prin casă în 80% din cazuri.

Aşa am ajuns de exemplu să mănânc de două ori săptămâna asta plăcintă cu carne (da, carnea de cangur 🙂 ) sau miel cu dovleac, ba chiar să improvizez pe ici, pe colo câte o reţetă, cu MyFitnessPal în faţă, desigur, ca să ţin evidenţa caloriilor.

Azi e vineri şi o să fac o tocăniţă de legume cu piept de pui – resturile de legume şi carne de la congelator. A, şi pentru că am primit deja meniul pe săptămâna viitoare, o să fac şi plăcinta cu ciuperci şi spanac de acolo, fiindcă se potriveşte de minune cu ce mai am prin frigider (nu a trebuit să mai cumpăr decât foitajul!) şi sunt 6 porţii, adică exact cât îmi trebuie mie! Nu ştiu cum s-a potrivit, dar după-amiază vine pe la mine M să alergăm, şi la prânz epuizez ultima masă „de la congelator”. Aşa că la cină o să mâncăm câte o porţie din cele 6 (M este vegetariană, aşa că potriveala e şi mai şi!), iar mâine şi poimâine, pe drum, restul de 4, ca masă de prânz (suntem doi în maşină…). Pentru micul dejun o să mergem pe reţeta smoothie-ului de banane, doar că nu mai mixăm ingredientele. Delicios! Sunt deja pregătită cu lapte UHT şi banane proaspete, aşa că nicio grijă. Mai am vreo 3 ouă rătăcite prin frigider, pe care le voi fierbe şi vor deveni gustări. Iar la cină, tocăniţa cu legume şi piept de pui.

Cât despre sport, altă potriveală: SSS-ul de săptămâna asta are 3 părţi, A, B şi C. Ideal pentru mine, care oricum voiam să împart antrenamentul în 3 reprize, pe care să le execut în 3 pauze de condus, în parcări. Aş putea să fac sport seara, la hotel, dar cred că înviorarea e binevenită pe drum, aşa mă mai dezmorţesc, mai pun sângele în mişcare. Am printat tot antrenamentul, sunt pregătită!

Să înceapă nebunia, aşadar…

……………………………………………………………………..

OK, this weekend is the challenge for me. We’ll be driving for two days in a row, so I have no choice – I must be prepared and think everything ahead in order to get away with this. Planning and organizing do help!

The very first challenge this week was for me to get rid of the extra stuff I had in the fridge. We’ll be away for 4 weeks, so we’ll unplug the fridge. I had a pile of frozen meals and so many veggies that I tried to eat during this week as wise as I could. The bad part is that I had no chance on trying the meals from Week 3, except for breakfasts, for which I usually (80% of cases) had the ingredients in the house.

So, this week I had the meat pie twice (yup, the kangaroo affair 🙂 ), I had the lamb with pumpkin, or even had to improvise here and there, of course with one eye on MyFitnessPal app, in order to track the calories .

Today is Friday and I am about to cook a veggie stew with chicken breast – the last stock of frozen veggies and meat. Oh, and because we already have the menus for Week 4, when I took a look, one particular recipe there caught my attention: it’s the Spinach, Mushroom & Tomato Quiche, the perfect recipe for what I now have in the fridge! And it’s 6 serves, exactly the number I need! It was a great surprise and I’m so excited: this afternoon I’m expecting M to come over for our run together and then dinner. Since today’s lunch is my last meal out of the freezer, we’ll have one serve each of the Quiche for dinner (not to mention that M is also vegetarian, so how cool was this coincidence!), and the rest of 4 serves will be Mr Husband’s and my lunch on Saturday and Sunday. For breakfast it will be the Banana smoothie ingredients without mixing them – delicious! I have the UHT milk and the fresh bananas ready, so no worries here. There are 3 eggs left somewhere in the fridge which I will boil and eat for snacks. As for dinner, we’ll have the above mentioned veggie stew with chicken breast.

With the workout, I’m again thrilled: this week’s SSS has 3 parts, A, B and C. It’s perfect for me, because my idea was already to split the SSS in 3 sessions, and do them in the parking lots when we stop for a break/rest from driving. I could do the training when we arrive at the hotel, late in the evening, but I think it’s even better to work out during the day, between those nasty hours we’ll spend just sitting in the car, blood barely flowing. I have the workout printed, I am ready.

So let the crazy show begin…

Afară ninge liniştit... | 'Tis the season to be jolly

Afară ninge liniştit… | ‘Tis the season to be jolly

Bruschetta de căpşune când afară e urgie | Strawberry bruschetta while ouside was raining cats and dogs

Bruschetta de căpşune când afară e urgie | Strawberry bruschetta while ouside was raining cats and dogs

Din resturi: omletă cu spanac & ricotta, ciupercuţe cu usturoi şi Burger Knäckebrot | Out of leftovers: spinach & ricotta omelette, garlic mushrooms and Burger Knäckebrot

Din resturi: omletă cu spanac & ricotta, ciupercuţe cu usturoi şi Burger Knäckebrot | Out of leftovers: spinach & ricotta omelette, garlic mushrooms and Burger Knäckebrot

Friptură de viţel cu sos de ciuperci şi legume ♥ Rumpsteak with veggies and creamy mushroom sauce

Friptură de viţel cu sos de ciuperci şi legume ♥ Rumpsteak with veggies and creamy mushroom sauce

M-am cuminţit - zi de tonifiere | I'm taking it slow - toning day

M-am cuminţit – zi de tonifiere | I’m taking it slow – toning day

Lucrăm la asta | Work in progress #1

Lucrăm la asta | Work in progress #1

Anunțuri

3 păreri la “Plan

    • Thank you! Let’s hope the snow will behave this weekend… ^_^ I love this HRM, although I’m just learning how to use it. One question: what is the heart rate level from which you leave the Fat Burn area and enter the Fitness area? For me it’s usually 120-130, and I couldn’t figure out whether it is normal or not.

      • I’m not sure but think it’s when your heart rate is maintained within a certain zone. My heart rate is very high, it shoots up to 200+!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s